Thursday 3 March 2011

Bismillahirrahmannirrahim..

Assalamualaikum... Yaa, terkebil-kebil kejap. pikir ayat jap naa. haha. okeh jom, bermula lah untuk aku memblogkan diri setelah agak lama jua berfikir-fikir. Sebab aku agak la kurang pandai nya(walhal aku budak it) nk maen blog2 nie dan di dorong dengan sifat aku yang sangat tidak suka nak update-update. yaa, sifat yang aku sendiri tidak sukaaa. huahuahua.

So, today bersamaan 3hb march 2011..dengan cuaca agak2 mendung, sebab skang musim hujan di waktu petang...yaa, ak wat blog ini time petang..sebab ape..? sebab aku tak dapat nak tido harinie..selalu nye time nie time aku tido nie..hahaha. bole.? 


Dan, dan...sebab untuk aku buat blog nie, aku rase macam tak la penting sangat untuk aku buat masa skang nie. tapi nak jugak la buat kan..ramai kawan2 aku ade blog, toksah cakap/banding ngan kawan la kan, adek aku yang skola rendah pon dah ade blog. what a loser la aku kan. haha..dan ermm maybe aku boleh dapat dan boleh jua ak memberi info2 yang best dan tak best kat korang-korang la kan... tapi rase nye banyak tak best dari best. haha. sebab aku bukan la orang yang pandai untuk berbicara, apatah lagi untuk di ketengahkan di dlm blog yang perlu untuk aku menaip. terasa macam syok sendiri pula, takut tak sampai di hati korg apa yang ak sampai kan..(next2 entry)


Oke, td pasal entry2. Dan sekarang aku nk bagitau pula, nape ak gune kan "Hari Nahri or Nahri's Day". Actlly aku da xtaw ape nk letak, kurang nya idea waktu skang nie. kurang nye berbicara, maybe sebab aku sedang cuti semester kot. duduk jer la teperap kat umah nie. oke, back to the point is aku rase maybe entry2 ak akan datang lebeh tentang luahan tentang diri aku.. maksud aku, perjalanan hidup harian aku. oleh itu, aku namakan ianya Nahri's Day.(tu je aku leh pk wat mase nie).


Haa, jap jappp...perlu ke aku kenalkan diri aku..? tak perlu kot..erm, tapi aku bagitaw yang penting je laa..
Name aku Nahri Syahmi B Mohd Othlah. Tahun nie masuk la 23tahun. Stay Kajang(bosan), tapi stdy kat Melaka(bosan jugakkk). Dan, dannn....ape yang aku minat ialah PHOTOGRAPHY. So, lets CLICKING!


Rasanya cukup la untuk permulaan nie kan. ok, jumpe la lagi. tak tahu bile. do support me(apehal tetibe)
haha.


BYE.


follow the flow ~~~~

2 comments:

  1. Salam...

    Weh Nahri, tahniah... hehehehe... Ni ziarah aku ni... Ingatkan jadi follower pertama, rupanya dah terlewat dah...

    Okay, chawos!

    ReplyDelete
  2. yaw ws.
    ngeh3. erm, baru 2..3 hari aku buat..
    xde la lewat sgt. haha.

    ReplyDelete