Thursday 3 March 2011

kembali yang ditinggalkan.

Eh second post mai daa...haha. ghairah pulak nak post banyak2. tp idea takde jugak. Haa, belasah je la kan. So, aku nak share benda yang da lepas. Erm, xde la lama sgt. Dalam last weekend gitu la, end of February.

Time tu, aku pegi la jalan2 area putrajaya. Yerla, da dokek ngan umah kan. Tapi tujuan sebenar, bawak gadis aku jalan2. hahaha. poyo kejap. Dah tak tahu nak bawak pegi mane kan, haa, bawak jer la gi sni. Senang aku nk hantar pulang. Dan nak di jadikan cerita, hari aku jalan2 tu, aku bawak pulak AWEK nombor dua aku...aduhh, seb bek la gadis aku sporting beb. Dah lama sangat aku tak keluar bersama dgn awek no 2 aku nie. Rase happy gile gileeeee la. Gadis aku pon happy. Kami happy bersama2. Keluarga bahagia jadinya. hahaha.

Kt putrajaya tu takde la berjalan sgt. sbb haritu hujan saje. So, jadi terhad la untuk aku membelai D40x (awek no 2) tu. Haa, nie ade la skit gambar2 "kembali yang ditinggalkan". Maksud ayat tu, aku kembali ber-click2 mengambil gambar dgn d40x aku tu. Walaupun ianya bukanlah projek2 idaman aku. tapi cukuplah sekadar bersantai dahulu. Yerla, da lama sgt rasenye aku tak outing/job ngan kawan2 photography aku.



                                 alamanda je pon. nie time sampai. * f/4 , 1/50.

                                             see, snap pict pon senget2. haha.  *f/4, 1/50, cloudy

                                            
                                         *f/4.2, 1/20, cloudy, vivid, ISO200
                                 8:15pm *f/3.5, 1/4, ISO800, no flash.
                                                  8:30pm *f/3.5, 1/4, ISO800, no flash.

Tu diaaa, ikut hati nak jer letak banyak2. Tapi cukup la yang nie saja. Btw, gambar cam blur, pecah skit la. aku da resize pixels. bagi kecik skit. So, aku ade la letak skit setting for every picture. hope boleh la di practice kan. Yang dah hebat tu, nanti aku pulak kejar korang oke..ngeh3.

Ok la, cukup la nie je.

Bye.

follow the flow~~~




No comments:

Post a Comment